Tuesday, February 9, 2010

Oro




Eurovision 2008 Final - Serbia - Jelena Tomasevic - Oro


Ko li miluje, milo moje,
Ko li usne te, snene budi,
Ne zaboravi ime moje,
kada krene da, da te ljubi
Klasje moje ne spavaj
Njega ljubi, mene uspavaj
Ne lomi mi led, vodu nema
Ne soli mi ranu, suza nema,
Ko li zaigra oro moje,
Neka ne igra za nas dvoje
Klasje moje, mene uspavaj.
Nuna nej, nuna nuna nuna nuna nuna nej,
Na Vidovdan, probudi me, da ga opet pogledam.
Na Vidovdan, probudi me, jos jednom da ga opet pogledam

English Translation

Hora

Who is caressing, my dear one
Who is waking up those sleepy lips
Don’t forget my name
when she starts, starts to kiss you,
My wheat, do not sleep,
kiss him, put me to sleep
Do not break my ice, it lacks water
Do not put salt on my wound, there are no tears
Who is dancing my hora
They should not dance for the two of us
My wheat, put me to sleep
Nuna ney, nuna nuna nuna nuna nuna ney,
Wake me up on St.Vitus’ day, so that I can look at him again
Wake me up on St.Vitus’ day, so that I can see him one more time

No comments:

Post a Comment